miyomnedir-myomameliyati-myom-tedavisi-drahmetbostancicom

Tüp Bebek ve Myom

Myom en sık karşılaşılan kadın sağlığı problemlerindendir.Bulunduğu yere bağlı olarak gebe kalmayı olumsuz etkileyebilir.Erken doğum ve bazen de düşüşe sebep olabilir.Gebelik sırasında büyüyüp ağrı oluşturabilir.Ameliyat olma konusunda acele etmemekle birlikte aşırı kanama ve ağrı gibi bulgu verir hale gelmiş ise ameliyat olmak gerekir.Myomlar açık ameliyat yada laparoskopi ile ameliyat edilebilir.Çok küçük ve  rahmin içinde(submüköz mayom) ise histereskopi ile alınabilir.

Miyom Tedavi Edilmezse Ne Olur?

Öncelikle miyom tanısı konmasının kişinin kanser olduğu anlamına gelmediğini belirtelim. Yapılan araştırmalarda 1000 miyomdan sadece 1’inin kanserleştiği ortaya çıktı. Elbette böyle bir olasılık yok denemez ancak her miyomun da kötü huylu olduğu düşünülmemelidir.

Zira doktorun böyle bir şüphesi olduğunda zaten patolojik inceleme de yapılacaktır. Her miyomun tedavi gerektirmediğini de belirtmemiz gerekir. Miyomların büyüme eğilimi göstermesi, rahimde yerleştiği bölgeden kaynaklı olarak farklı sorunlara ya da şiddetli ağrıya neden olması, kötü huylu olma şüphesi gibi durumlarda gerekli tedavi seçenekleri değerlendirilir. Konuyla ilgili sorularınızı yorum bölümüne yazabilirsiniz.

Miyom Ameliyatı Ankara

Myom ameliyatı maliyeti ve fiyatları da oldukça merak edilen ve aratılan bir konu. Ameliyatın kapalı mı yoksa açık olarak mı yapılacağına bağlı olarak fiyat değişeceği için net bir fiyattan bahsetmek mümkün değil maalesef.

Miyomunuz varsa ve ameliyat olmak istiyorsanız Ankara’da bulunan kliniğim irtibata geçebilir detaylı bilgi alabilirsiniz.

Miyom ile ilgili veya myom ameliyatı ile ilgili aklınıza takılan soruları bana altta bulunan yorum kısmından iletebilirsiniz.